Söndag

Max har sovit och vilat hela eftermiddagen, verkat helt slut, när han vaknade så gav jag honom bara lite, lite mat för att kolla om magen funkar på honom och det blev som tändvätska. Han har varit ute och raceat på gräsmattan, "hjälpt" mig hänga tvätt. (jättekul att hänga i lakanen) och busat inne.
Han har också fått några blåbär, för magen tänkte jag och det tyckte han om.
Nu har vi haft Max en dryg vecka och den veckan har gått fort, och vi har börjat filat in oss på varann.
Det känns fantastiskt roligt och Max är en så trevlig och lättsam kille, han accepterar det mesta. Är lätt att ha att göra med och har börjat ta för sig mer och mer.
Veckan har flytit på i ett vi tar dagen som den kommer tempo, ganska skönt och själv har jag kännt att det varit välbehövligt.
Jag har nu "vavat" vårdavvovve (semester) i en vecka och nu ska vi köra delade pass till veckan.

Jag och Max har varit ett ganska tight-team :))
Vi har bla lagat sonens jeans.


Varit i trädgården och plockat brännässlor.



Vi har gjort det mesta tillsammans.
/Monica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0